כן, יש אחריות מלאה על המוצרים שלנו. אם המוצר הגיע אליכם פגום, או לא במידה / צבע שהזמנתם אתם יכולים לקבל את הכסף חזרה.
שאלות ותשובות
שאלות נפוצות
כן, אתם יכולים לקבל את הכסף חזרה או לחלופין לקבל מוצר אחר אותו שווה ערך מהאתר כהחלפה.
מה שעליכם לעשות זה לשלוח לנו את מס' ההזמנה שקיבלתם במייל בזמן הרכישה יחד עם תמונה של הפגם וכמה מילים על הבעיה.
אנחנו מקבלים זיכוי מלא מהיצרנים ככה שאין לנו בעיה להחזרי לכם את התשלום.
מוצרי אלקטרוניקה, טלפונים, נגנים, טאבלטים כמובן שאין אחריות על מסך שבור או נזק שנגרם ממגע עם מים
מחיר משלוח לכל הזמנה הוא 29 ש"ח, במקרים של משלוחי אקספרס המחיר משתנה.
זה תלוי, יש לנו מלאי של מוצרים בארץ אבל זה משתנה מהר. משלוח יכול להיות בין 10-20 יום. כמה ימים לאחר הקנייה תקבלו קוד מעקב שתוכלו לבדוק איפה החבילה שלכם נמצאת. במידה ויש לנו את זה במלאי בישראל אתם יכולים לבוא לאסוף (ולשתות קפה) מרחובות.
כל המוצרים חדשים בניילון ישירות מהיצרן
לקח לנו יותר משנה למצוא ספקים בחול שמוכנים לתת אחריות מלאה על המוצרים שלהם ולקבל 100% החזר כספי אם ישנה בעיה. אתם יכולים לדבר אתנו על כל שאלה שיש לכם דרך טופס התמיכה שלנו.
בוודאי, אין הגבלה לכמויות באתר.
תשלום ברוב סוגי כרטיסי האשראי, ביט, פייבוקס או פייפאל
משלוחים לפעמים מתעכבים, אתם יכולים לבדוק בקוד מעקב שקיבלתם שיש לכם איפה החבילה נמצאת. במידה והחבילה שלכם לא הגיעה אליכם, תקבלו החזר כספי מלא.
אין ספק שאלו תמונות מקצועיות שאנו מקבלים מהספקים שלנו, התאימות בין התמונות למציאות היא בין 85-95 אחוז.
ביטול הזמנה אפשרי תוך 48 שעות מרגע ההזמנה.
כן. מהניסיון שלנו, משלוחי לאזורים מעבר לקו הירוק יתכנו עיכובים בקבלת המשלוחים.
משלוחים שלא נאספו בזמן מהדואר / נקודות הפצה ע"י הלקוח וחזרו בחזרה למשלח, הלקוח יקבל החזר רק אחרי שנקבל את המשלוח בחזרה (עד 90 יום). במידה ויתבצע משלוח חוזר יחויב הלקוח בחיוב נוסף.
במידה והמוצרים כבר נשלחו ואתם רוצים לבטל, אין בעיה, אבל חייב להחזיר את המוצרים כי זה נשלח לכתובת שלכם, אז אין לנו בעיה להחזיר תשלום, אבל רק אחרי שנקבל את המוצר חזרה בתנאים הבאים:
- לא השתמשו במוצר
- נשאר באריזה המקורית
- נשלח עם קוד מעקב חזה לכתובת בישראל